Sledovanost skupiny televizí Nova poklesla: nazev nazoru nesmi byt prazdny
se ani nedivim porad same urvane reklamy behem filmu.
Podle dat Asociace televizních organizací (ATO) poklesla sledovanost skupiny televizí Nova v srpnu jak v celodenním vyjádření, tak v tzv. prime-time. V divácké skupině 15 – 54 let činila celodenní sledovanost 34,9 % (v červenci 35,8 %) a sledovanost v prime-time 39,2 % (v červenci 41,6 %). Jde o poměrně znatelné zhoršení sledovanosti poté, co se Nově dařilo od loňského léta do letošního jara sledovanost zvyšovat. V prime-time, který je podstatný pro ceny za reklamu, se sledovanost ocitla pod hranicí 40 % poprvé od února. Tato hranice je přitom podle managementu CME klíčová pro udržení dominantního tržního podílu. Na sledovanost má největší vliv atraktivita programů, a horší data tak znamenají pokračující nutnost zvýšených programových nákladů. Zprávu hodnotíme mírně negativně.
Čtěte příspěvek z blogu Marka Mobiuse na http://www.penizenavic.cz/clanky/postrehy-z-nigerie-2
Zdroj: J&T
reagovatzobrazit vlákno10.9. 2013 9:42|iv2|(88.101.131.xxx)
se ani nedivim porad same urvane reklamy behem filmu.
| 13:58 | BAAORCO: renu |
|---|---|
| 13:57 | BAAORCO: SERTDET |
| 13:49 | BAAORCO: dtgdrfyghrf |
| 13:41 | BAAORCO: renu |
| 13:25 | BAAORCO: renu |
Méně strachu, víc selekce a Praha ve skvělé formě
Závěr roku v dobré kondici
Výsledková sezóna doznívá
Česká zbrojovka, výrobce ručních palných zbraní, získala zakázku u německé armády,...
Desítky kontrol na vánočních trzích naplánovala před koncem roku Česká obchodní inspekce....
Vláda hnutí ANO, SPD a Motoristů chce směřovat k vyrovnanému rozpočtu, zdůraznil ve...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.