Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci růstem o 0,78%.
23.07. 22:16 Fio - DAX uzavírá růstem, dařilo se automobilkám na pozadí obchodní dohody Japonska s USA
23.07. 17:58 Fio - Index Dow Jones se pohybuje v zelených úrovních.
23.07. 17:50 Fio - Americké indexy se obchodují smíšeně, výsledková sezóna pokračuje v plném proudu
23.07. 16:42 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle předběžných dat na -14,7 b. při očekávání -15,0 b.
23.07. 16:41 Fio