Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Čtvrtek 24.7.2025 0:01
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

VOW32 311,00+2,99
WIE732,40+2,98
DBK651,80+2,39
BABMMCIU214,00+1,90
PKO475,00+1,67

Zajímavé poklesy

NOKIA94,82-8,12
HARDW10,50-3,67
PRIUA710,00-2,07
EOAN393,55-1,61
PILLE195,00-1,52

Kurzovní lístek

EURnahoru24,615+0,02
HUFnahoru6,168+0,01
JPYdolu14,347-0,27
PLNnahoru5,785+0,01
USDnahoru20,988+0,31

demo-e-broker

Indexy

23.07.2025 - 24.07.2025
Graf - PX

PXnahoru+0,852 192,6523.07.25
RMnahoru+0,58584,7823.07.25
DJIAnahoru+1,1445 010,2923.07.25
NASDAQnahoru+0,4820 992,8223.07.25
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXnahoru+0,8324 240,8223.07.25


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz