Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Akciový výhled
24.07. 09:00 Fio - Moneta Money Bank reportovala čistý zisk za 2Q 2025 podle očekávání
24.07. 08:34 Fio - Denní report - středa 23.07.2025
23.07. 22:20 Fio - Hasbro reportovalo solidní výsledky za 2Q, čistý zisk byl negativně ovlivněn jednorázovou položkou
23.07. 17:54 Fio - Pražská burza posílila
23.07. 16:49 Fio