Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - čtvrtek 28.03.2024
28.03. 21:47 Fio - Pražská burza uzavřela březen v zisku
28.03. 16:41 Fio - Dividenda Philip Morris ČR v roce 2024 a dalších letech
28.03. 10:32 Fio - Dividenda Vienna Insurance Group v roce 2024 a dalších letech
28.03. 10:25 Fio - Akciový výhled
28.03. 08:58 Fio