Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Zámořské futures v zeleném
29.04. 14:55 Fio - Německo: Index CPI v dubnu dle předběžných dat meziročně vzrostl o 2,2 % při očekávání 2,3 %
29.04. 14:02 Fio - Vývoj měnových párů: GBP/CZK 29,43
29.04. 14:01 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (-1,41 %), měď (+0,87 %)
29.04. 14:00 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra za duben dle předběžných dat klesla o 14,7 b.
29.04. 11:16 Fio