Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Eurozóna: PPI v září meziročně klesl o 0,2 % podle očekávání
05.11. 11:27 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn -2,69 % na 4,226 USD za mbtu
05.11. 10:30 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,19
05.11. 10:29 Fio - Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve službách v říjnu dle konečných dat na 53 b.
05.11. 10:08 Fio - Německo: Index nákupních manažerů PMI ve službách v říjnu dle konečných dat na 54,6 b.
05.11. 10:06 Fio





