ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Pražská burza rostla, index PX na historickém maximu
24.07. 16:39 Fio - Čistý přírůstek zákazníků T-Mobile US ve 2Q překonal očekávání, operátor navýšil celoroční výhled
24.07. 16:13 Fio - IBM zveřejnilo výsledky za 2Q, výnosy ze softwaru zaostaly za očekáváním
24.07. 14:32 Fio - Chipotle Mexican Grill reportoval za 2Q a snížil výhled porovnatelných tržeb
24.07. 14:17 Fio - Konferenční hovor Monety k 2Q: potenciál překonat výhled letošního čistého zisku až o 400 mil. Kč
24.07. 13:57 Fio