Klienti České spořitelny se o bance dozví i na Facebooku či Twitteru
„Sledování a využívání nových trendů je pro nás zásadní, a proto nemůžeme ignorovat velký rozvoj a oblíbenost sociálních sítí. Díky nim můžeme dostat informace ke skupině lidí, kteří už standardní komunikační cesty nesledují. Správnost zvolené cesty prokázal již podzimní pilot, kdy se našimi fanoušky na Facebooku stalo více než 1100 lidí. Česká spořitelna se tak během pár měsíců stala nejoblíbenější tuzemskou bankou na sociálních sítích," uvedl David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny.
Česká spořitelna spustila svou profilovou stránku na Facebooku v první polovině července letošního roku. Lidé se na ní dozví o dění v bance, zajímavých novinkách, ale mohou se také ptát na věci, které je zajímají či jim nejsou jasné. Každý týden se zde objevuje také tzv. víkendové retro, galerie fotografií z historie ČS. Počet fanoušků České spořitelny na Facebooku už překročil 1100.
Od druhé poloviny května je Česká spořitelna aktivní také na Twitteru, který se v České republice začíná velmi úspěšně prosazovat. Banka na svůj profil zveřejňuje aktuální informace v maximální délce 140 znaků, tzv. tweety. Uživatelé Twitteru se mohou k jejich odběru přihlásit, a být tak okamžitě informováni o dění v České spořitelně. V současné chvíli profil České spořitelny sleduje téměř 200 uživatelů Twitteru.
Česká spořitelna podporuje od letošního roku také mnohojazyčnou internetovou encyklopedii Wikipedia, jejíž obsah tvoří a upravují dobrovolní přispěvatelé z celého světa. Česká spořitelna se zde stala generálním partnerem cen za rozvoj české Wikipedie, což je soutěž o rozvoj encyklopedických článků. Soutěž vyhlašuje česká pobočka nadace Wikimedia, která Wikipedii provozuje. Soutěž se týká 300 vybraných témat, asi třetina z nich se vztahuje k finanční a právní oblasti. Česká spořitelna tímto způsobem podporuje finanční gramotnost i kvalitu obsahu Wikipedie a pomáhá Wikipedii získávat nové přispěvatele.
Pro ulehčení sledování nových informací, které Česká spořitelna zveřejňuje na svých webových stránkách, využívá banka technologii RSS. Díky ní si tak mohou lidé či firmy automaticky stahovat například nové analýzy či kurzovní lístky.
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí České spořitelny
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz
Poslední zprávy
- ČEZ stanovil cenu emise dluhopisů vázaných na udržitelnost
04.06. 18:08 ČEZ - Oznámení o výplatě úrokového výnosu
04.06. 12:13 ČEZ - Kofola: Nejen vyšší tržby vedly k vydařeným výsledkům Q1 2024
03.06. 17:15 Kofola ČS a.s. - Non-Preferred Senior Notes ČS 7,41/27, CZ0003707291–The Payment of the Second Fixed Rate of Interest
29.05. 10:59 ČSAS - Kofola ČeskoSlovensko: Zpráva o odměňování za rok 2023
28.05. 18:32 Kofola ČS a.s.