Společnost Restaurant Brands Int., vzniklá fúzí řetězců Burger King a Tim Hortons, reportovala za 4Q
Tržby společnosti ve 4Q14 meziročně vzrostly na 416,3 mil. USD z 265,2 mil. USD. Výsledky zahrnují hospodaření Burger Kingu za celý kvartál a výsledky Tim Hortons od dokončení akvizice 12. prosince.
Společnost ve 4Q dosáhla čisté ztráty 514,2 mil. USD (zředěná ztráta na akcii 2,52 USD), ve 4Q loňského roku čistého zisku 66,8 mil. USD (zředěný zisk na akcii 0,19 USD).
Porovnatelné tržby řetězce Burger King vzrostly o 3 %. Porovnatelné tržby kanadského řetězce kávy a donutů Tim Hortons vzrostly o 4,1 %. Konkurenční značka KFC, spadající pod Yum! Brands (YUM), ve 4Q zaznamenala 4% nárůst porovnatelných tržeb, Chipotle (CMG) dokonce 16,1 %. McDonald’s (MCD) zaznamenal 0,9% pokles.
Burger King spojením s Tim Hortons dosáhl díky tzv. daňové inverzi snížené daňové zátěže. Značky operují nezávisle. Společnost oznámila expanzi kanadské značky Tim Hortons na mezinárodní trhy.
Společnost vyplatí čtvrtletní dividendu ve výši 0,09 USD na akcii. Bez nároku na dividendu se bude obchodovat 27. 2.
5 z 8 analytiků doporučuje titul ke koupi, 2 držet a 1 prodat. Průměrná cílová cena činí 41,29 USD.
Titul (QSR) po výsledcích posiluje o 6,87 % na 41,40 USD.
Zdroj: Restaurant Brands International
Jan Tománek, Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Páteční obchodování skončilo na pozitivní vlně
31.10. 21:02 Fio - Trh v USA začíná ztrácet dech, ale stále se lehce zelená
31.10. 17:54 Fio - Denní report - pátek 31.10.2025
31.10. 17:05 Fio - Pražskou burzu v závěru týdne hnala po výsledcích Erste
31.10. 16:33 Fio - AbbVie vykázala za 3Q smíšené tržby ze svých léků a zvýšila čtvrtletní dividendu
31.10. 16:29 Fio





