OMD: 3,2% nárůst reklamních výdajů v roce 2009
Dle mediální agentury OMD celkové čisté reklamní výdaje v ČR vzrostou v roce 2009 o 3,2 % r/r na 29,6 mld. Kč. Největší podíl tradičně připadne na reklamu v TV, která se zvýší o 3,7 % r/r na 11,9 mld. Kč (40,2 % celkových výdajů; +0,2 p.b. r/r). Nejdynamičtějším médiem je v současnosti internet, který by měl zaznamenat reklamní výdaje v hodnotě 4,1 mld. Kč (+19,9 % r/r) s podílem 13,8 % na celkových výdajích do reklamy (+1,9 p.b. r/r). Michael Garin (generální ředitel CME) předpokládá, že cena reklamy v ČR by se v roce 2009 měla zvýšit více (cca 20 %) než tomu bylo letos. CME se v poslední době snaží stále více pronikat do oblasti internetové reklamy, která je nejsilněji rostoucím segmentem reklamních výdajů.
Poslední zprávy
- Smíšené obchodování a „čipovky“ v růstovém tažení
15.07. 19:00 Fio - Citigroup reportovala solidní výsledky za 2Q, výnosy z obchodování překonaly očekávání
15.07. 16:58 Fio - Pražská burza mírně posílila
15.07. 16:34 Fio - JPMorgan reportoval za 2Q, pozitivně překvapily výnosy z tradingu a z poplatků ze správy aktiv
15.07. 15:52 Fio - BlackRock ve 2Q zklamal investory čistým přítokem aktiv
15.07. 15:44 Fio