OMD: 3,2% nárůst reklamních výdajů v roce 2009
Dle mediální agentury OMD celkové čisté reklamní výdaje v ČR vzrostou v roce 2009 o 3,2 % r/r na 29,6 mld. Kč. Největší podíl tradičně připadne na reklamu v TV, která se zvýší o 3,7 % r/r na 11,9 mld. Kč (40,2 % celkových výdajů; +0,2 p.b. r/r). Nejdynamičtějším médiem je v současnosti internet, který by měl zaznamenat reklamní výdaje v hodnotě 4,1 mld. Kč (+19,9 % r/r) s podílem 13,8 % na celkových výdajích do reklamy (+1,9 p.b. r/r). Michael Garin (generální ředitel CME) předpokládá, že cena reklamy v ČR by se v roce 2009 měla zvýšit více (cca 20 %) než tomu bylo letos. CME se v poslední době snaží stále více pronikat do oblasti internetové reklamy, která je nejsilněji rostoucím segmentem reklamních výdajů.
Poslední zprávy
- Burza v Praze v záporu kvůli KB bez dividendy
03.05. 16:34 Fio - Výrobce čokolády Hershey svými výsledky za 1Q překonává odhady analytiků a potvrzuje výhled
03.05. 14:21 Fio - Booking Holdings za 1Q reportoval výsledky nad očekávání, výhled pak uvádí opatrný
03.05. 14:04 Fio - Coinbase reportoval za 1Q téměř dvojnásobné výnosy oproti loňsku
03.05. 11:55 Fio - Apple reportoval kvartální výsledky, tržby z Číny trh překvapily
03.05. 11:14 Fio