OMD: 3,2% nárůst reklamních výdajů v roce 2009
Dle mediální agentury OMD celkové čisté reklamní výdaje v ČR vzrostou v roce 2009 o 3,2 % r/r na 29,6 mld. Kč. Největší podíl tradičně připadne na reklamu v TV, která se zvýší o 3,7 % r/r na 11,9 mld. Kč (40,2 % celkových výdajů; +0,2 p.b. r/r). Nejdynamičtějším médiem je v současnosti internet, který by měl zaznamenat reklamní výdaje v hodnotě 4,1 mld. Kč (+19,9 % r/r) s podílem 13,8 % na celkových výdajích do reklamy (+1,9 p.b. r/r). Michael Garin (generální ředitel CME) předpokládá, že cena reklamy v ČR by se v roce 2009 měla zvýšit více (cca 20 %) než tomu bylo letos. CME se v poslední době snaží stále více pronikat do oblasti internetové reklamy, která je nejsilněji rostoucím segmentem reklamních výdajů.
Poslední zprávy
- Pražská burza navázala na včerejší pokles
17.09. 16:33 Fio - Potravinářská General Mills reportovala čísla za 1Q v souladu s odhady a potvrdila roční výhled
17.09. 14:24 Fio - Společnost Gevorkyan reportovala výsledky za 1H, tržby vzrostly o 11 % meziročně
17.09. 10:37 Fio - Akciový výhled
17.09. 09:02 Fio - Denní report - úterý 16.09.2025
16.09. 22:06 Fio