Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - středa 08.05.2024
08.05. 22:45 Fio - Smíšený vývoj na Wall Street
08.05. 19:22 Fio - Denní report - úterý 07.05.2024
07.05. 22:10 Fio - Manažerské obchody: V dubnu bylo aktivní vedení Kofoly, Colt CZ Group a CTP
07.05. 17:09 Fio - Pražská burza před státním svátkem rostla
07.05. 16:46 Fio