Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - pátek 26.04.2024
26.04. 22:08 Fio - Zámořské akcie v závěru týdne rostou
26.04. 20:07 Fio - Pražská burza v závěru týdne posilovala
26.04. 16:46 Fio - Intel za 1Q překonal odhady na úrovni očištěného zisku na akcii, zklamal ale výhledem
26.04. 14:44 Fio - Dobrá čísla Alphabetu za 1Q odráží výnosy z Google Search, YouTube a cloudových služeb
26.04. 13:55 Fio