Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- CTP zveřejnilo výsledky za 3Q, čistý příjem z nájmu vzrostl meziročně o 16,4 %
06.11. 09:27 Fio - Akciový výhled
06.11. 09:02 Fio - Denní report - středa 05.11.2025
05.11. 22:21 Fio - Pražská burza v plusu
05.11. 16:24 Fio - Prabos plus v rámci Start Day zveřejnil výsledky za 9M a aktualizoval celoroční výhled
05.11. 16:01 Fio





