Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - středa 29.10.2025
29.10. 21:22 Fio - Visa zveřejnila výsledky za 4Q a představila výhled pro FY 2026
29.10. 17:49 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 3Q 2025
29.10. 16:55 Fio - Pražská burza ve středu připisovala
29.10. 16:32 Fio - Kraft Heinz reportoval výsledky a snížil roční výhled
29.10. 16:28 Fio





