Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Bezvavlasy zveřejnily výsledky za 1H a snížily výhled EBITDA na rok 2025
15.10. 11:09 Fio - Akciový výhled
15.10. 08:59 Fio - Denní report - úterý 14.10.2025
14.10. 22:32 Fio - Domino´s Pizza reportovala výsledky za 3Q, nad odhady byl reportován růst porovnatelných tržeb v USA
14.10. 17:38 Fio - Pražská burza šla proti sentimentu ve světě a rostla
14.10. 16:32 Fio