Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Intel zveřejnil tržby i očištěný zisk na akcii za 3Q nad odhady analytiků
24.10. 11:33 Fio - Průmyslový konglomerát Honeywell včera zveřejnil výsledky za 3Q
24.10. 11:28 Fio - Akciový výhled
24.10. 09:01 Fio - Denní report - čtvrtek 23.10.2025
23.10. 22:07 Fio - Americké akcie rostou v očekávání klíčových dat o inflaci
23.10. 19:48 Fio




