Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - středa 22.10.2025
22.10. 22:16 Fio - AT&T reportoval výsledky za 3Q, pozitivně je vnímán přírůstek mobilních bezdrátových tarifů
22.10. 18:04 Fio - Pražská burza s nevýrazným ziskem
22.10. 16:21 Fio - Netflix reportoval výsledky za 3Q, pokles EPS ovlivněn daňovým sporem v Brazílii
22.10. 15:16 Fio - Intuitive Surgical reportoval výsledky nad odhady, roční výhled byl navýšen
22.10. 13:23 Fio