Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Ford reportoval výsledky za 3Q, dle analytiků předčil očekávání
24.10. 17:16 Fio - Pražská burza zakončila týden v růstovém módu
24.10. 16:23 Fio - Procter & Gamble reportoval za 1Q organický růst tržeb nad odhadem analytiků
24.10. 13:51 Fio - Intel zveřejnil tržby i očištěný zisk na akcii za 3Q nad odhady analytiků
24.10. 11:33 Fio - Průmyslový konglomerát Honeywell včera zveřejnil výsledky za 3Q
24.10. 11:28 Fio





