Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Společnost Abbott Laboratories reportovala výsledky za 3Q, analytik je označil za smíšené
15.10. 17:30 Fio - Pražská burza na záporné nule
15.10. 16:23 Fio - Bankovní dům Morgan Stanley zveřejnil výsledky za 3Q nad očekáváním
15.10. 15:46 Fio - ASML reportovalo výsledky, výhled na 4Q i hodnota objednávek pozitivně překvapily
15.10. 13:20 Fio - Bezvavlasy zveřejnily výsledky za 1H a snížily výhled EBITDA na rok 2025
15.10. 11:09 Fio