Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Charles Schwab reportoval silné kvartální výsledky, hlavní sledované ukazatele překonaly očekávání
16.10. 17:05 Fio - Pražská burza odepisovala
16.10. 16:44 Fio - United Airlines reportovaly výsledky za 3Q, které signalizují známky nasycení trhu
16.10. 14:16 Fio - Výrobce polovodičů TSMC reportoval za 3Q nad očekáváním a navýšil celoroční výhled růstu výnosů
16.10. 10:59 Fio - Akciový výhled
16.10. 09:02 Fio