Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Philip Morris International zveřejnil výsledky za 3Q, dařilo se bezdýmným produktům
21.10. 15:05 Fio - Coca-Cola reportovala za 3Q porovnatelný zisk na akcii nad odhady analytiků
21.10. 14:33 Fio - General Electric Aerospace předčil ve 3Q očekávání a druhý kvartál po sobě navýšil výhled
21.10. 13:33 Fio - Konglomerát 3M zveřejnil výsledky za 3Q a zvýšil celoroční výhled očištěného zisku na akcii
21.10. 13:31 Fio - Výrobce klik M&T 1997 zveřejnil výsledky za 1H 2025, tržby meziročně poklesly o 22 %
21.10. 09:09 Fio