Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - úterý 21.10.2025
21.10. 22:27 Fio - Smíšený vývoj v zámoří
21.10. 20:11 Fio - Lockheed Martin reportoval výsledky za 3Q, negativně trh vnímá snížení výhledu free cash flow
21.10. 16:55 Fio - Burza na červené nule
21.10. 16:45 Fio - Projekce hospodaření Moneta Money Bank za 3Q 2025
21.10. 16:17 Fio