Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Colt CZ je údajně blízko kontraktu s německou armádou na dodávku pistolí
27.10. 09:42 Fio - Akciový výhled
27.10. 09:06 Fio - Denní report - pátek 24.10.2025
24.10. 22:36 Fio - Ford reportoval výsledky za 3Q, dle analytiků předčil očekávání
24.10. 17:16 Fio - Pražská burza zakončila týden v růstovém módu
24.10. 16:23 Fio





