Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Makroekonomický výhled pro tento týden: Rozhodnutí Fedu a ECB o sazbách, vývoj HDP napříč regiony
27.10. 16:59 Fio - Smíšený vývoj na pražské burze před státním svátkem
27.10. 16:28 Fio - Výrobce nealkoholických nápojů Keurig Dr Pepper zveřejnil výsledky za 3Q a navýšil celoroční výhled
27.10. 14:22 Fio - Porsche zveřejnilo výsledky za 9M, tržby meziročně klesly o 6 %
27.10. 11:00 Fio - Colt CZ je údajně blízko kontraktu s německou armádou na dodávku pistolí
27.10. 09:42 Fio





