Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Visa zveřejnila výsledky za 4Q a představila výhled pro FY 2026
29.10. 17:49 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 3Q 2025
29.10. 16:55 Fio - Pražská burza ve středu připisovala
29.10. 16:32 Fio - Kraft Heinz reportoval výsledky a snížil roční výhled
29.10. 16:28 Fio - Společnost CVS Health zveřejnila výsledky za 3Q, tržby se zvýšily na rekordních 102,9 mld. USD
29.10. 15:56 Fio





