Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
-   Denní report - čtvrtek 30.10.2025
 30.10. 21:18 Fio
-   Zpomalení růstu na Wall Street, technologičtí giganti oslabují kvůli nákladům na umělou inteligenci
 30.10. 19:09 Fio
-   Ohlédnutí za konferenčním hovorem KB k výsledkům za 3Q 2025
 30.10. 19:05 Fio
-   Chipotle snížil výhled, společnost trápí nižší návštěvnost restaurací a růst nákladů
 30.10. 17:35 Fio
-   Výsledky Eli Lilly překonaly ve 3Q očekávání díky silnému výkonu léků Mounjaro a Zepbound
 30.10. 17:00 Fio






