Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Komerční banka za 3Q 2025 dodala čistý zisk téměř 4,8 mld. Kč
30.10. 08:41 Fio - Akciový výhled
30.10. 08:14 Fio - Denní report - středa 29.10.2025
29.10. 21:22 Fio - Visa zveřejnila výsledky za 4Q a představila výhled pro FY 2026
29.10. 17:49 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 3Q 2025
29.10. 16:55 Fio





