Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Burza zakončuje smíšeně, čipový sektor trh podržel.
15.07. 22:00 Fio - Smíšené obchodování a „čipovky“ v růstovém tažení
15.07. 19:00 Fio - Denní report - úterý 15.07.2025
15.07. 17:17 Fio - Citigroup reportovala solidní výsledky za 2Q, výnosy z obchodování překonaly očekávání
15.07. 16:58 Fio - Pražská burza mírně posílila
15.07. 16:34 Fio