Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Trh dnes pozitivně naladěn
15.10. 18:54 Fio - Bank of America reportovala výsledky, výnosy z obchodování překonaly odhady
15.10. 17:47 Fio - Společnost Abbott Laboratories reportovala výsledky za 3Q, analytik je označil za smíšené
15.10. 17:30 Fio - Pražská burza na záporné nule
15.10. 16:23 Fio - Bankovní dům Morgan Stanley zveřejnil výsledky za 3Q nad očekáváním
15.10. 15:46 Fio