Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Údaje z amerického trhu pozitivní
28.10. 15:00 Fio - Indexy v US lehce v kladném teritoriu
28.10. 14:57 Fio - Měny bez větších výkyvů
28.10. 13:28 Fio - Indexy na zelené nule, cenné kovy v záporu
28.10. 13:17 Fio - Evropa otevřela mírně v červeném
28.10. 09:37 Fio





