Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza v úvodu týdne na kladné nule
14.07. 16:28 Fio - Makroekonomický výhled na tento týden: Index CPI (USA, eurozóna), index PPI (USA)
14.07. 14:22 Fio - Akciový výhled
14.07. 08:58 Fio - Indexům se nakonec vzpamatovat nepovedlo
11.07. 22:01 Fio - Indexy mírně oslabují, závěr týdne v napjatém duchu
11.07. 19:00 Fio