Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - pondělí 20.10.2025
20.10. 22:10 Fio - Pražská burza v úvodu nového týdne na zelené nule
20.10. 16:31 Fio - Makroekonomický výhled pro tento týden: Index CPI (USA), spotřebitelská důvěra (ČR, eurozóna, USA)
20.10. 16:12 Fio - Akciový výhled
20.10. 09:00 Fio - Denní report - pátek 17.10.2025
17.10. 22:52 Fio