Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Americké akcie rostou v očekávání klíčových dat o inflaci
23.10. 19:48 Fio - Stručné shrnutí výsledků společností IBM, T-Mobile US a Lam Research
23.10. 17:57 Fio - Pražská burza ve čtvrtek klesala
23.10. 16:28 Fio - Tesla ve 3Q i přes rekordní dodávky vozidel nedosáhla na očekávání trhu v očištěném zisku na akcii
23.10. 12:13 Fio - Německý SAP zveřejnil výsledky za 3Q a mírně upřesnil celoroční výhled
23.10. 11:00 Fio