Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Měny bez větších výkyvů
28.10. 13:28 Fio - Indexy na zelené nule, cenné kovy v záporu
28.10. 13:17 Fio - Evropa otevřela mírně v červeném
28.10. 09:37 Fio - Denní report - pondělí 27.10.2025
27.10. 21:07 Fio - Makroekonomický výhled pro tento týden: Rozhodnutí Fedu a ECB o sazbách, vývoj HDP napříč regiony
27.10. 16:59 Fio





