Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Křehký růst na Wall Street
17.10. 18:47 Fio - Společnost Schlumberger reportovala výsledky za 3Q, analytici nahlíží na report smíšeně
17.10. 17:33 Fio - Praha s výraznější ztrátou
17.10. 16:33 Fio - American Express zveřejnil výsledky za 3Q a zúžil roční výhled
17.10. 13:55 Fio - Akciový výhled
17.10. 09:02 Fio