CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou o 20-30 % a dle mediální agentury OMD o 25 % (z toho TV o 27%). OMD čeká pokles u TV reklamy i příští rok (-13 %) a zotavení až v roce 2011.
Dle CME letos trh s TV reklamou v ČR klesne o 23 %, ale příjmy CME jen o 20 % (zvýšení tržního podílu). V roce 2010 CME očekává růst trhu o 6 %. Náš odhad je 2 %, přičemž riziko představuje pomalé zotavení ekonomiky. Výše uvedené skutečnosti jsou již trhu známy.
Poslední zprávy
- Smíšený vývoj na Wall Street
04.06. 20:12 Fio - Pilulka zveřejnila střednědobý plán, jehož realizace si však dle vedení vyžádá kapitálovou injekci
04.06. 16:44 Fio - Pražská burza ztratila, pod tlakem Erste Bank a Komerční banka
04.06. 16:25 Fio - Kofola: konferenční hovor s managementem
04.06. 15:20 Fio - Akciový výhled
04.06. 08:59 Fio