CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou o 20-30 % a dle mediální agentury OMD o 25 % (z toho TV o 27%). OMD čeká pokles u TV reklamy i příští rok (-13 %) a zotavení až v roce 2011.
Dle CME letos trh s TV reklamou v ČR klesne o 23 %, ale příjmy CME jen o 20 % (zvýšení tržního podílu). V roce 2010 CME očekává růst trhu o 6 %. Náš odhad je 2 %, přičemž riziko představuje pomalé zotavení ekonomiky. Výše uvedené skutečnosti jsou již trhu známy.
Poslední zprávy
- Americké akcie rostou v očekávání klíčových dat o inflaci
23.10. 19:48 Fio - Stručné shrnutí výsledků společností IBM, T-Mobile US a Lam Research
23.10. 17:57 Fio - Pražská burza ve čtvrtek klesala
23.10. 16:28 Fio - Tesla ve 3Q i přes rekordní dodávky vozidel nedosáhla na očekávání trhu v očištěném zisku na akcii
23.10. 12:13 Fio - Německý SAP zveřejnil výsledky za 3Q a mírně upřesnil celoroční výhled
23.10. 11:00 Fio