ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Primoco UAV zveřejnilo výroční zprávu za rok 2023, v Uzbekistánu plánuje vybudovat středisko
29.04. 13:24 Fio - Firemní výsledky na tento týden: Erste, Komerční banka, Coca-Cola, Apple, Amazon.com…
29.04. 11:50 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 1Q 2024
29.04. 10:58 Fio - Mmcité reportovala výsledky hospodaření za celý rok 2023, plánuje vyplatit dividendu
29.04. 09:35 Fio - Akciový výhled
29.04. 08:58 Fio