ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Pilulka prodala většinu kamenných lékáren společnosti Dr. Max
03.07. 11:01 Fio - Akciový výhled
03.07. 09:00 Fio - Denní report - středa 02.07.2025
02.07. 22:24 Fio - Pražská burza na zelené nule, Kofola a Colt naposled s dividendou
02.07. 16:27 Fio - Constellation Brands reportovala za 1Q, trh podle CEO čelí slabší spotřebitelské poptávce
02.07. 15:33 Fio