ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Pražská burza rostla
06.06. 16:31 Fio - Čtvrtletní rebalance indexu PX a PX-START k 24. červnu
06.06. 14:45 Fio - Akciový výhled
06.06. 08:59 Fio - Karo Leather na START day potvrdila výhled, dočerpala dotace (+komentář analytika)
05.06. 22:38 Fio - Denní report - středa 05.06.2024
05.06. 22:16 Fio