ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Pražská burza v pondělí rostla
17.06. 16:24 Fio - Makroekonomický výhled pro tento týden: CPI (eurozóna), průmyslová produkce (USA)…
17.06. 14:00 Fio - Firemní výsledky: Lennar, kb Home, Accenture, Smith & Wesson…
17.06. 10:53 Fio - Akciový výhled
17.06. 08:57 Fio - Denní report - pátek 14.06.2024
14.06. 22:12 Fio