ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Pražskou burzu podržel VIG
12.12. 16:38 Fio - Costco reportovalo za 1Q, celkové porovnatelné tržby vzrostly meziročně o 6,4 %
12.12. 11:52 Fio - Broadcom zveřejnil výsledky za 4Q nad odhady, pozornost se však soustředila na AI backlog a marže
12.12. 11:45 Fio - Lululemon reportoval výsledky a navýšil výhled na fiskální rok 2026, CEO se rozhodl odstoupit
12.12. 11:36 Fio - Akciový výhled
12.12. 09:01 Fio





