ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
-   Trh v USA zakončil smíšeně
03.11. 22:05 Fio -   Americké indexy jsou rozkolísané
03.11. 18:42 Fio -   Denní report - pondělí 03.11.2025
03.11. 17:34 Fio -   Makroekonomický výhled pro tento týden: Zasedání ČNB, index spotřebitelských cen v ČR
03.11. 17:14 Fio -   Burza v úvodu listopadu rostla
03.11. 16:39 Fio 





