ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Synopsys reportoval za 4Q a představil dle analytiků konzervativní výhled na 2026
11.12. 15:12 Fio - Oracle zveřejnil výsledky za 2Q, panují obavy z vysokých kapitálových výdajů
11.12. 11:04 Fio - Adobe reportoval výsledky za 4Q a zveřejnil výhled na fiskální rok 2026
11.12. 10:53 Fio - Společnost mmcité zveřejnila výsledky za 3Q a mírně revidovala celoroční výhled
11.12. 09:29 Fio - Akciový výhled
11.12. 09:13 Fio





