Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Pátek 25.7.2025 19:16
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

TMR540,00+5,88
HARDW10,90+3,81
VOW32 377,50+3,12
ATOMT40,00+2,56
VIG1 100,00+2,04

Zajímavé poklesy

BABMMCIU196,00-6,67
NOKIA93,08-2,14
PILLE196,00-2,00
DBK696,50-1,80
PKN480,60-1,68

Kurzovní lístek

EURnahoru24,540+0,04
HUFdolu6,185-0,27
JPYnahoru14,177+0,56
PLNstejne5,7690,00
USDdolu20,931-0,22

demo-e-broker

Indexy

24.07.2024 - 24.07.2025
Graf - RM

PXnahoru+0,312 209,6516:15:27
RMnahoru+1,00598,7816:54:59
DJIAnahoru+0,2544 807,1118:54:25
NASDAQnahoru+0,4321 147,6818:54:18
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXdolu-0,3224 217,5017:50:00


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz