Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Index DAX na konci týdne zavírá se ztrátou
25.07. 17:59 Fio - Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
25.07. 17:45 Fio - WAG: Citi zvýšila cílovou cenu na 1,02 GBP a ponechala doporučení na stupni „buy“
25.07. 16:54 Fio - Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
25.07. 14:47 Fio - Moneta: Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu na 136 Kč při stálém doporučení na stupni "neutral"
25.07. 13:32 Fio