Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-1,26 %), ropa (-0,83 %) a pšenice (-0,78 %)
22.07. 10:35 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,64
22.07. 10:34 Fio - Frankfurtská burza v úvodu ztrácí, Sartorius reportoval výsledky za 1H
22.07. 09:39 Fio - Pražská burza na začátku dnešní seance mírně posiluje
22.07. 09:36 Fio - Akcie v asijsko-pacifickém regionu obchodují smíšeně
22.07. 08:47 Fio