Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Wall Street míří vstříc novým maximům
31.07. 20:00 Fio - Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci poklesem
31.07. 18:21 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 25. červenci vzrostly o 48 mld. kubických stop při očekávání 41 mld.
31.07. 17:01 Fio - USA: Index nákladů práce ve 2Q vzrostl o 0,9 % při očekávání růstu o 0,8 %
31.07. 15:12 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 26. červenci dosáhly 218 tis. při očekávání 223 tis.
31.07. 15:09 Fio