Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Německo: Index PMI ve výrobě v červenci dle předběžných dat na 49,2 b. při očekávání 49,5 b.
24.07. 09:43 Fio - Frankfurtská burza v úvodu posiluje, výsledky reportovaly Deutsche Bank a MTU Aero Engines
24.07. 09:30 Fio - Pražská burza otevírá v zeleném, výsledky reportovala Moneta
24.07. 09:29 Fio - ČR: Index spotřebitelské důvěry v červenci na 104,1 b. při očekávání 100,8 b.
24.07. 09:07 Fio - Asijské akcie spíše posilují, SK Hynix reportoval výsledky za 2Q
24.07. 08:46 Fio