Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Novo Nordisk snížilo roční výhled a oznámilo nového generálního ředitele
29.07. 15:28 Fio - USA: Velkoobchodní zásoby v červnu dle předběžných dat vzrostly o 0,2 %
29.07. 14:56 Fio - Americké futures kontrakty mírně posilují
29.07. 14:50 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,25 %), pšenice (-1,3 %)
29.07. 13:38 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,6
29.07. 13:37 Fio