Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Ropa (-0,78 %), stříbro (-0,64 %)
30.07. 13:43 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,57
30.07. 13:43 Fio - USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 25. červenci klesl o 3,8 %
30.07. 13:03 Fio - Eurozóna: HDP ve 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 1,4 % při očekávání růstu o 1,2 %
30.07. 11:16 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle konečných dat na -14,7 b.
30.07. 11:13 Fio